ترکیب النصر مقابل الاتفاق با حضور رونالدو

ترکیب النصر مقابل الاتفاق با حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاتفاق عربستان از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و در این بازی که النصر عربستان میزبان است باید دید که چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت اوضاع برای یاران رونالدو به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته الهلال عربستان موفق شد با نتیجه هفت بر صفر ابها را در هم بکوبد و به این ترتیب به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ عربستان ادامه داد. اکنون النصری ها راهی به جز پیروزی مقابل الاتفاق ندارند و اگر می خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند باید این تیم را شکست بدهند.

سرمربی الاتفاق عربستان استیون جرارد است و رویارویی کریس رونالدو به عنوان بازیکن النصر عربستان با تیم الاتفاق عربستان که هدایتش را استیون جرارد بر عهده دارد جالب خواهد بود.

لوییس کاسترو برای این بازی از کریس رونالدو به همراه سادیو مانه و اندرسون تالیسکا در خط حمله تیم خود استفاده کرده است و به نظر می رسد که دیگر این مثلث، مثلث خط حمله ویژه النصر عربستان است و کاسترو همیشه از آن استفاده می کند.

ترکیب النصر عربستان

العقیدی، سلطان الغنام، لاجامی، آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، فوفانا، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو.

1470