قلعه نویی درخواست بازی تدارکاتی کرد

قلعه نویی درخواست بازی تدارکاتی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی پیش از سفر به قطر جهت شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا تأکید کرده است.

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی شرکت در جام ملت‌های آسیا از یازدهم دی ماه آغاز می‌شود. قرار است در صورتی که مشکلی پیش نیاید تمامی بازیکنان از جمله لژیونرها از یازدهم در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه قرار است با رسیدن به قطر و مستقر شدن در این کشور، دیدار تدارکاتی با اندونزی پشت درهای بسته برگزار کند. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود پیش از سفر به قطر یک دیدار تدارکاتی دیگر برای تیم ملی فراهم شود. مسئولان فدراسیون رایزنی‌هایی با مصر انجام دادند، ولی به نتیجه‌ای نرسید. قلعه‌نویی بار دیگر به فدراسیون تأکید کرده است حتماً یک بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شود.

در همین راستا، مسئولان فدراسیون با یکی دو کشور آفریقایی در حال رایزنی هستند تا بلکه مقدمات بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم کنند.

تیم ملی ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین همگروه است و 24 دی ماه در اولین بازی در ورزشگاه آجوکیشن سیتی قطر به مصاف فلسطین خواهد رفت.

۹۹۸۹