الهلال با هفت گل رقیب خود را در هم کوبید

الهلال با هفت گل رقیب خود را در هم کوبید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الهلال عربستان و ابها به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه هفت بر صفر ابها را در هم بکوبد یک قدرت نمایی جالب توجه در لیگ عربستان داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال عربستان به خوبی با این پیروزی برای رقبای خود در رقابت های لیگ عربستان خط و نشان کشید. الهلال در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ عربستان است و با این پیروزی اکنون با سیزده امتیاز بیشتر از النصر عربستان در جایگاه نخست جدول قرار گرفته است. البته النصری ها دو بازی کمتر از الهلال عربستان انجام داده اند و باید دید که اوضاع برای النصر عربستان به چه شکل پیش می رود و این تیم می تواند خودش را به الهلال عربستان و به صدر جدول برساند یا خیر.

در این بازی سرگی میلینکوویچ-ساویچ برای الهلال عربستان سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. الکساندر میتروویچ یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سالم الدوساری، محمد کانو و روبن نوس هم گل های دیگر الهلال عربستان را وارد دروازه ابها کردند. به نظر می رسد که الهلال عربستان قدرت اول فوتبال عربستان در حال حاضر است.

1471