ستاره جدید رئال مادرید از بزرگ‌ترین اسطوره زندگی‌اش نام برد

ستاره جدید رئال مادرید از بزرگ‌ترین اسطوره زندگی‌اش نام برد

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک ستاره برزیلی جدید رئال مادرید می خواهد مسیر کریستیانو رونالدو را طی کند و این فوق ستاره پرتغالی را بزرگ ترین اسطوره خودش نامید.

به گزارش فوتبالی، در جولای 2024 وقتی که اندریک 18 ساله شود، می تواند قرارداد رسمی اش را با رئال مادرید امضا کند. او در سانتیاگو برنابئو با برزیلی هایی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو هم تیمی خواهد شد، اما خودش می داند که کار بسیار سختی در این باشگاه دارد. 

به نقل از سایت گل، اندریک به ابولا گفت: "کریستیانو رونالدو بزرگ ترین اسطوره من است، بازیکنی که تمام رکوردها را شکسته و می تواند الگوی خیلی ها باشد. او خودش را وقف این ورزش کرد و فراتر از یک ورزشکار است. او در هر لحظه می خواهد بهترین باشد و جام ها را برنده شود و رکوردها را بشکند. او به علاوه این موارد، نشان داده که انسان فروتنی نیز می باشد. او برای هر بازیکنی یک الگو و سرمشق است و من نیز دوست دارم مسیر او را طی کنم."

"من همیشه دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم و این یک اولویت برای من بود. حالا با این سفر اخیرم به مادرید، متوجه شدم که با چه چیزهایی سروکار دارم و محیط باشگاه چطوری است. خیلی خوش گذشت."

4416