رکورد ویژه نساجی؛ ثبات سرمربی ممنوع!

رکورد ویژه نساجی؛ ثبات سرمربی ممنوع!

پایگاه خبری فوتبالی - نساجی در تمامی سال‌های حضور خود در لیگ برتر بیش از یک سرمربی در یک فصل داشته است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی پس از باخت به استقلال و حضور نساجی در رده پانزدهم جدول رده‌بندی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا مدیران تیم قائمشهری به دنبال استخدام سرمربی جدید برای هدایت تیم در ادامه فصل باشند.

اما جدایی رحمتی که نساجی را دوباره وارد چالش هر ساله کرده، یک رکورد منفی برای تیم مازنی بر جای گذاشته است؛ رکوردی که نشان می‌دهد صندلی سرمربیگری این تیم خصوصی تا چه اندازه لرزان است چرا که نساجی هیچ فصلی را در لیگ برتر با یک سرمربی به پایان نرسانده است.

تیم قائشهری که با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرد، اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را با سرمربی کنونی استقلال آغاز کرد ولی در ادامه شاهد جدایی این سرمربی و حضور مجید جلالی بودیم.

نساجی فصل بعدی را با جلالی ادامه نداد تا رضا مهاجری جایگزین وی شود ولی صندلی سرمربیگری به وی هم وفا نکرد و مهاجری جای خود را در ادامه فصل به محمود فکری داد.

نساجی با جدایی فکری به مقصد استقلال، فصل بعدی را با وحید فاضلی استارت زد ولی وی هم در نیمه راه کنار رفت تا مجید جلالی دوباره سکان هدایت ببرهای مازنی را برعهده گیرد اما جلالی این‌بار نتوانست کار خود را تا انتهای فصل به پایان برساند و ساکت الهامی روی نیمکت این تیم نشست.

الهامی آن سال سهمیه نساجی در لیگ برتر را حفظ کرد و فصل بعد با بستن تیم با نظر خودش نساجی را برای اولین بار به قهرمانی جام حذفی رساند ولی این عنوان درخور هم کافی نبود تا این سرمربی هم شغل خود را اواخر فصل از دست بدهد و اسماعیل اسماعیلی هفته‌های پایانی تیم قائمشهری را هدایت کند.

فصل گذشته هم داستان بر این قرار بود و پس از جدایی حمید مطهری، کارلوس هرناندز هدایت نساجی را برعهده گرفت و این فصل هم سید مهدی رحمتی نتوانست تا انتها با نساجی ادامه دهد تا تغییر صد در صدی این تیم در تغییر سرمربی در همه فصول حضور در لیگ برتر را داشته باشیم.

1997