کنایه مدیر باشگاه رئال مادرید به یوفا پس از پیروزی ایده برگزاری سوپرلیگ

کنایه مدیر باشگاه رئال مادرید به یوفا پس از پیروزی ایده برگزاری سوپرلیگ

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس باشگاه رئال مادرید رای دیوان دادگستری اروپا به نفع سوپرلیگ فوتبال اروپا را کاملا عادلانه دانست.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید پس از رأی دیوان دادگستری اروپا به نفع برگزاری سوپر لیگ اروپا به گفتگو با رسانه ها پرداخت. پرز در این باره گفت: " ورزش فوتبال امروز پیروز اصلی این رای بود و از امروز باشگاه‌‌ ها برای آینده خود می توانند آزادانه تصمیم بگیرند و انحصاری برای یوفا و هیچ نهاد دیگری وجود نخواهد داشت. از این پس یوفا دیگر این حق را ندارد تا فوتبال اروپا را در انحصار خود داشته باشد. پروژه‌ طراحی شده ما کاملا برای همه باشگاه‌ها ازاد خواهد بود و تمام تیم‌ ها میتوانند از برگزاری این پروژه سود کامل ببرند."

فلورنتینو پرز در ادامه صحبت های خود افزود:
" از طرف باشگاه خود یعنی رئال مادرید با رضایت فراوان از تصمیم دیوان دادگستری اروپا علیه اتحادیه فوتبال اروپا و یوفا استقبال می کنیم. فوتبال باشگاهی اروپا دیگر انحصاری نیست و در آینده نیز نخواهد بود. از امروز باشگاه ها صاحب سرنوشت خود خواهند شد. این روز بزرگی برای تاریخ فوتبال و ورزش اروپا است. ایده سوپرلیگ می تواند عدالت اقتصادی را برای تمامی باشگاه های اروپایی و سایر نقاط دنیا به ارمغان بیاورد و از بازیکنان در همه سطوح مراقبت کند و این هم به نفع باشگاه ها و هم به نفع بازیکنان و تیم های ملی مختلف خواهد بود. "

۱۰۰۹