نقطه اشتراک بزرگ پرشورها و زنوزی؛ پاکو خمز

نقطه اشتراک بزرگ پرشورها و زنوزی؛ پاکو خمز

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز را باید خوشبخت‌ترین مرد حال حاضر در تبریز دانست؛ فردی که حمایت همزمان زنوزی و هواداران تراکتور را دارد.

به گزارش فوتبالی، شاید باید پاکو خمز را خوش‌شانس‌ترین سرمربی تراکتور خصوصی دانست. مردی اسپانیایی که از زمان حضور در راس کادرفنی تراکتور حمایت ویژه و همه جانبه هواداران تراکتور را پشت سر خود می‌بیند و این حمایت حتی در شب تلخ باخت به استقلال و باخت‌های پشت سر هم ابتدای فصل کنونی مقابل تیم‌های بزرگ و حذف از رقابت‌های آسیایی هم قطع نشده است.

به واقع باید گفت پاکو خمز مردی است که حتی در پراعتراض‌ترین روز ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز که برخی بازیکنان خودی هو شدند هم تشویق شد. مردی که باوجود تشویق‌های زیاد کمترین واکنش را به سکوها دارد و نمی‌توان گفت این محبوبیت وی با ابراز علاقه ظاهری دو طرفه شکل گرفته است.

با این حال پاکو فردی است که به شدت به دل هواداران تراکتور نشسته و آن‌ها حتی به خبرهای انتقادی علیه این سرمربی توسط رسانه‌های مختلف هم واکنش نشان می‌دهند تا هر بار بیش از پیش نشان دهند که همه جوره پشت سرمربی کنونی خود هستند.

اما این تنها وجه خوشبختی پاکو در تبریز نیست چرا که وی یک حامی بزرگ دیگر هم دارد. محمدرضا زنوزی مالک متمول تراکتور که نشان داده بیش از هر زمانی در برابر پاکو خمز صبور است و در برهه‌های مختلف حمایت عملی خود را از سرمربی اسپانیایی اثبات کرده است.

زنوزی که پیش از این و قبل از سه برد اخیر تراکتور با خمز جلسه گذاشت و از وی در بدترین شرایط حمایت کرد، باز هم در آستانه سال جدید میلادی اعضای تیم را دور هم جمع کرد و با جملاتی که در وصف سرمربی اسپانیایی به کار برد، دوباره مشخص کرد که بالاترین مقام باشگاه تراکتور پشت خمز ایستاده است.

زنوزی، خمز را دوست خود نامید که دل وی را به دست آورده و مدعی شد هیچ تیمی در ایران فوتبالی به زیبایی تراکتور تحت هدایت خمز بازی نمی‌کند. مالک تراکتور همچنین اظهار داشت پاکو فردی احساسی است که به واسطه قراردادش این تیم را هدایت نمی‌کند و کار وی بیشتر دلی است تا مشخص شود جایگاه سرمربی اسپانیایی از همیشه در صندلی لرزان سرمربیگری این تیم محکم‌تر است.

حامد حاجی محمدی

1997