درخواست زنوزی: داور تهرانی و اصفهانی برای تراکتور سوت نزند!

درخواست زنوزی: داور تهرانی و اصفهانی برای تراکتور سوت نزند!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک تراکتور از فدراسیون فوتبال می‌خواهد که برای بازی‌های این تیم داوران تهرانی و اصفهانی انتخاب نکنند.

به گزارش فوتبالی، ضیافت شام مالک باشگاه تراکتور برای اعضای این تیم به مناسبت شب یلدا و فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح برگزار شد و محمدرضا زنوزی به سان فصل گذشته با اهدای کادو به اعضای خارجی، سال نوی‌ میلادی را به آن‌ها تبریک گفت.

زنوزی در این دیدار صمیمی صحبت‌های جالب توجهی هم داشت و در بخشی از صحبت‌هایش به داوری بازی این هفته تیمش با پیکان اشاره داشت و مدعی بود تی‌تی‌ها با کسب پیروزی کار بزرگی کرده‌اند چرا که آن‌ها ده نفره بوده‌اند و تیم حریف ۱۲ نفره!

مالک تراکتور هم همانند اعضای این تیم از داوری بازی با پیکان بسیار دلگیر بود و حتی عنوان داشت که تاکنون چنین داوری یک طرفه‌ای ندیده و داور پس از گل دوم پرشورها فهمیده که کار تمام شده و دستش دیگر به جایی بند نیست!

زنوزی در ادامه گفته‌هایش از مهدی تاج که وی را دوست عزیز خود خوانده و همچنین از هدایت‌الله ممبینی دبیر کل فدراسیون خواسته به این موضوع رسیدگی کنند و از خداداد افشاریان هم پرسیده که چرا دو روز به بازی مانده، داور مسابقه را عوض کرده‌اند.

تاجر متمول تبریزی در پایان صحبت‌هایش از مسئولین ذی‌ربط خواسته در چینش داوران بازی‌های تراکتور وسواس بیشتری داشته باشند و از داوران تهرانی و اصفهانی که تیم‌های شهرهایشان رقبای مستقیم تراکتور هستند، استفاده نکنند.

1997