منچستریونایتد به دنبال هافبک ژاپنی سابق رئال مادرید

منچستریونایتد به دنبال هافبک ژاپنی سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به دنبال تاکفوسا کوبو، بازیکن ژاپنی سابق رئال مادرید به عنوان جانشین آنتونی است.

به گزارش فوتبالی ، آنتونی ۲۲ ساله در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ ۸۵.۵ میلیون پوند به مربی سابق خود اریک تن هاگ در اولدترافورد پیوست. اما حضور او برای شیاطین سرخ به شدت ناامید کننده بوده طوری که او در ۶۲ بازی تنها ۸ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد. او هنوز در این فصل در ۱۸ بازی حتی یک گل ثبت نکرده است. اریک تن هاگ در حال حاضر به دنبال جایگزینی بالقوه برای بازیکن سابق آژاکس است و به همین دلیل نمایندگانی را برای تماشای بازی کوبو فرستاده است.

کوبو ملی پوش ژاپنی، چهار سال را در آکادمی معروف لاماسیا بارسلونا گذراند تا اینکه در سال ۲۰۱۹ به رئال مادرید پیوست. او هرگز برای تیم اصلی لوس بلانکوس حضور نداشت زیرا تیم اسپانیایی او را به صورت قرضی به مایورکا، ویارئال و ختافه واگذار کردند.

او فصل گذشته برای همیشه برنابئو را ترک کرد زیرا رئال سوسیداد او را با ۵.۵ میلیون پوند به خدمت گرفت. عملکرد چشمگیر او باعث شد که ناپولی در تابستان ۲۶ میلیون پوند پیشنهاد دهد، اما رئال سوسیداد این پیشنهاد را رد کرد. این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد و به همین دلیل آنها مبلغی در حدود ۴۳ میلیون پوند برای وینگر را بررسی می کنند.

۱۰۰۹