حذف ناباورانه اینتر و کامبکی که در 3 دقیقه خورد

حذف ناباورانه اینتر و کامبکی که در 3 دقیقه خورد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیدار مقابل بولونیا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، تیم های اینتر و بولونیا از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند. برای این بازی، سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت تا تقریباً با ترکیب دوم  خودش وارد میدان شد و به بازیکنانی همچون یان زومر، نیکولو بارلا، مارکوس تورام، فدریکو دیمارکو و پاوارد استراحت داد. 

در نیمه اول، اینتر 57% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و بولونیا در تمام مدت نتوانست حتی یک شوت در چهارچوب بزند، اما از آن سو، نراتزوری فرصت های خوبی خلق کرد، اما آن ها نیز نتوانستند به گل برسند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز شرایط به همان شکل بود و حتی می شود گفت که فشار اینتر بیشتر نیز شده بود، اما در این نیمه نیز نراتزوری نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند تا بازی در وقت های قانونی گلی نداشته باشد و به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی اینتر خیلی توانست با ضربه کارلوس آگوستو به گل برسد، اما بولونیا در دقایق 112 و 166 توسط سام بوکما و دان اندویه دو گل به ثمر رساند تا یک کامبک فراموش نشدنی در ورزشگاه اینتر بزند.

4416