جشنوار گل لیورپول در جام اتحادیه

جشنوار گل لیورپول در جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار مقابل وستهام با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید و توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، تیم های لیورپول و وستهام یونایتد از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند. در این بازی، کلوپ تصمیم گرفت به محمد صلاح، ترنت آلکساندر آرنولد و لوئیز دیاز استراحت دهد، اما کار بسیار راحتی مقابل حریف لندنی داشت.

در نیمه اول، بازی کاملاً در اختیار لیورپول بود و موفق شد در دقیقه 28 با ضربه دومینیک سوبوسلای به گل اول دست پیدا کند. در ادامه نیز لیورپول فرصت افزایش اختلاف را داشت، اما نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپول آتش بازی را شروع کرد. در دقیقه 56، کرتیس جونز گل دوم را زد و سپس کودی گاکپو اختلاف را به سه گل افزایش داد. در دقیقه 77، جرد بوون یکی از گل های خورده را برای وستهام جبران کرد، اما در دقیقه 82 محمد صلاح و کرتیس جونز در دقیقه 84 گل چهارم و پنجم را به ثمر رساندند تا یورگن کلوپ و شاگردانش با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر جام اتحادیه راه یافتند.

4416