سه امتیاز برای بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ با درخشش کین

سه امتیاز برای بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ با درخشش کین

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و وولفسبورگ در ورزشگاه خانگی تیم وولفسبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو تیم صدرنشین رقابت ها بوده است و بایرن مونیخ در تعقیب بایر لورکوزن بوده است. اکنون بایرنی ها با این پیروزی همچنان تیم دوم جدول رقابت های لیگ آلمان هستند و در تعقیب بایرلورکوزن هستند.

در بازی بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ، هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ خوش درخشید و گلزنی کرد. البته گل اول بایرن مونیخ را موسیالا در دقیقه 33 روی پاس توماس مولر وارد دروازه وولفسبورگ کرد. در دقیقه 43 بازی بود که هری کین باز هم روی پاس توماس مولر موفق شد گلزنی کند و به این ترتیب در این بازی خوش درخشید.

بایرن مونیخ اکنون با یک بازی کمتر از بایر لورکوزن، چهار امتیاز کمتر از این تیم دارد و باید دید که بایرن مونیخ چه زمانی می تواند خودش را به تیم ژابی آلونسو برساند یا این که اصلا چنین اتفاقی رقم نخواهد خورد.

تماشای گل هری کین

تماشای خلاصه بازی

1470