برد سخت بارسلونا مقابل تیم ته جدولی با درخشش کاپیتانش

برد سخت بارسلونا مقابل تیم ته جدولی با درخشش کاپیتانش

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه سه بر دو آلمریا را شکست دهد و پس از مدت ها دوباره طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش فوتبالی ، وضعیت بارسلونا در حال حاضر اصلا مناسب نیست و این قضیه را از عملکردی که آبی و اناری پوشان مقابل آلمریا داشتند می توان متوجه شد. بارسلونا به سختی توانست تیم رده بیستمی جدول لالیگا را شکست دهد و تا آستانه تساوی و متوقف شدن این تیم پیش رفت.

در این دیدار سرخی روبرتو درخشش ویژه ای داشت. او که کاپیتان اول بارسلونا است، با درخشش در این بازی کمک زیادی به پیروزی آبی و اناری پوشان کرد. در این بازی سرخی روبرتو دو گل زد.

گل اول بارسلونا را رافینیا در دقیقه 33 بازی زد. لئو باپتیستائو در دقیقه 41 گل مساوی را برای آلمریا به ثمر رساند. در دقیقه 60 بازی سرخی روبرتو بارسلونا را دو بر یک پیش انداخت اما ادگار گونزالس در دقیقه 71 برای آلمریا گل دوم را زد و بازی را دو بر دو مساوی کرد.

در نهایت در دقیقه 83 بازی، سرخی روبرتو روی پاس رابرت لواندوفسکی گل سوم را برای آبی و اناری پوشان به ثمر رساند و در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو در این بازی به پیروزی برسد.

تماشای خلاصه بازی

1470