زلاتان حق ورود به رختکن میلان را ندارد!

زلاتان حق ورود به رختکن میلان را ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی به عنوان مشاور مدیریتی در باشگاه میلان مشغول به کار شده اما فعلا حق ورود به رختکن این تیم را ندارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق فوتبال سوئد که در حال حاضر مشاور مالک باشگاه میلان است، بر اساس سمت جدیدش حق ورود به رختکن روسونری ها را ندارد. لارپابلیکا گزارش داده است که بر اساس شرح وظایف زلاتان، او علاوه بر این که نباید وارد رختکن شود، حق گفتگو با استفانو پیولی سرمربی تیم و بازیکنان را ندارد. 

این منبع گزارش داده است که دلیل این ممنوعیت برای زلاتان مربوط به قراردادهایی است که بسته شده است.  شرکت آمریکایی "الیوت" که توسط خانواده سینگر مدیریت می شود، در سال 2017 در باشگاه میلان سرمایه گذاری کرد و در سال 2018 مستقیما این شرکت را اداره می کند. آنها در قراردادهای خود نام زلاتان را در سمت های مدیریتی اضافه نکرده اند و تا زمانی که کاغذ بازیهای اداری انجام نشود و مشکلات حل نشود، زلاتان حق ورود به رختکن میلان را نخواهد داشت و حتی این اجازه را ندارد که با پیولی و سایر بازیکنان صحبت کند!

اخیرا از سمت جدید زلاتان به عنوان مشاور مالک باشگاه رونمایی شده است اما به نظر می رسد که ایبرا فعلا حق ندارد که در این باشگاه هیچ کاری انجام بدهد.

4125