هافبک برزیلی به «داویدز جدید» بارسلونا تبدیل می‌شود؟

هافبک برزیلی به «داویدز جدید» بارسلونا تبدیل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال خرید هافبک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و به دنبال بازیکنی هستند که به گفته لاپورتا به "داویدز جدید"برای انها تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در جستجوهایش به سراغ خرید آندره ترینداده هافبک برزیلی باشگاه فلومیننزه رفته است. در حقیقت استعدادیاب های بارسلونا عملکرد این بازیکن را در جام جهانی باشگاه ها زیر نظر گرفته اند. این بازیکن اخیرا گفته است:" رئال مادرید و بارسلونا تیم های بزرگی هستند اما اگر بخواهم یکی از آنها را انتخاب کنم، بارسلونا را برمی گزینم."

آندره ترینداده به خوبی دکو، مدیر ورزشی بارسلونا را می شناسد. از سویی دکو نیز رابطه بسیار خوبی با مدیران فلومیننزه دارد و به همین خاطر این خرید کاملا امکان پذیر است.  آندره این روزها به همراه فلومیننزه در جام جهانی باشگاه ها حضور دارد. فلومیننزه در نیمه نهایی توانست الاهلی را شکست بدهد و در فینال باید به مصاف منچسترسیتی برود.

آندره بیش از یک دهه است که در آکادمی فلومیننزه حضور دارد و  تجربه حضور در تیم ملی برزیل در بازی دوستانه مقابل سنگال را هم در کارنامه اش دارد. قیمت او در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یوروست. بارسلونا با مصدومیت گاوی به دنبال خرید در خط هافبک است که در هفته های آینده به جستجوها ادامه خواهند داد.

4125