انتقاد مورینیو از مدیریت منچستریونایتد

انتقاد مورینیو از مدیریت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی آ اس رم معتقد است که بعضی از بازیکنان منچستریونایتد، لایق پوشیدن پیراهن این باشگاه را ندارند و مدیریت باید چند سال پیش آن ها را به فروش می رساند.

به گزارش فوتبالی، از دوران حضور مورینیو در منچستریونایتد، لوک شاو، اسکات مک تامینی، مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال هنوز در این باشگاه حضور دارند. در سال 2018، مورینیو به باشگاه توصیه کرد تا مارسیال را به فروش برساند، اما ناموفق بود و همچنین انتقادات زیادی از لوک شاو می کرد. 

به نقل از سایت گل، مورینیو در مصاحبه ای با جان اوبی میکل، شاگرد سابقش در چلسی گفت: "هنوز چند نفر در یونایتد هستند و حقوق می گیرند. وقتی می گویم چند نفر، فقط منظورم بازیکنان نیست. بعد از دو ماه حضور در یونایتد به مدیران باشگاه گفتم که با این افراد، ما به موفقیت نمی رسیم و حالا بعد از گذشت چند سال هنوز می بینیم که آن جا هستند."

"از اینکه شنیدم ریچارد آرنولد (مدیر اجرایی یونایتد) می خواهد از این باشگاه برود، ناراحت هستم. او انسانی فوق العاده است. او همیشه پشت من بود و همه می دانید که کار کردن در منچستریونایتد چه قدر سخت است. البته من عاشق این باشگاه هستم و هواداران می دانند که من تمام تلاشم را کردم."

4416