عکس؛ روش جالب هواداران لستر برای عصبانی کردن رونی

عکس؛ روش جالب هواداران لستر برای عصبانی کردن رونی

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی سرمربی بیرمنگام توسط هواداران لیبدز مورد تمسخر قرار گرفت چرا که آنها در دربی "واگاتا کریستی" تصمیم گرفتند که ماسک های جیمی واردی را به صورت بزنند!

به گزارش فوتبالی، لستر در حالی به مصاف بیرمنگام رفت که با کسب پیروزی سه بر دو توانست صدرنشینی خود را در لیگ دسته دوی انگلیس حفظ کند. از سویی رونی در این بازی با شکست و ناکامی دیگری روی نیمکت تیمش مواجه شد. 

پیش از شروع بازی، هواداران لستر در اقدامی جالب تصمیم گرفتند که با ماسک های واردی وارد ورزشگاه شوند. در حقیقت آنها با این کار می خواستند که به دادگاه شکایت کالین همسر سابق رونی از ربکا همسر جیمی واردی اشاره کنند.

رونی و واردی در تیم ملی انگلیس کنار هم بازی می کردند اما هرگز رابطه خوبی با همدیگر نداشتند و شکایت همسرانشان از همدیگر نیز اوج اختلافات میان این دو بود. رونی در مورد واردی گفته بود:" در کنار او در تیم ملی انگلیس بازی کردم اما در کنار بازیکنان زیاد دیگری هم بازی کردم. هرگز رابطه ای با او خارج از زمین فوتبال یا در بیرون از بازیها نداشتم."

واردی در بازی لستر و بیرمنگام حضور نداشت چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما قطعا از عملکرد هم تیمی هایش بدون او خوشحال است. هواداران لستر سعی کردند که با شعار " فردا صبح اخراج می شوی" روی اعصاب رونی راه بروند.  رونی در هفت تا از یازده بازی خود روی نیمکت بیرمنگام شکست خورده است.

4125