اعتراض مس رفسنجان: داوری ما را از پا انداخت!

اعتراض مس رفسنجان: داوری ما را از پا انداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان سر سه صحنه بازی با ملوان به داوری این مسابقه معترض است.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان در حالی با نتیجه سنگین چهار بر یک در رفسنجان از ملوان شکست خورد که هواداران این تیم را هم بابت نتیجه بسیار عصبانی و ناراحت کرده بود و همین موضوع باعث شد تا ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان نشست خبری تند و تیزی در پایان بازی داشته باشد.

با این وجود مسی‌ها معتقدند که داوری به ضرر آن‌ها بوده و قاضی میدان در سه صحنه این تیم را از پا انداخته است. در همین راستا رسانه رسمی این تیم پس از پایان مسابقه با انتشار ویدیویی سه صحنه مدعی است اشتباهات داوری عجیبی علیه این تیم رخ داده است.

اولین صحنه مورد اعتراض تیم رفسنجانی برای دقیقه ۱۰ بازی است که آن‌ها معتقدند در شرایطی که توپ از مدافع ملوان در حال عبور بود و می‌توانست سجاد شهباززاده را با دروازه‌بان تک به تک کند، بازیکن حریف با دست توپ را زده و از موقعیت آشکار گل جلوگیری کرده ولی داور بازی از اخراج وی چشم‌پوشی کرده است.

دومین صحنه هم مربوط به نیمه اول بازی است که نارنجی‌ها اعتقاد دارند موقعیت تک به تک شهباززاده با افشار صداقت آفساید نبوده و این آفساید با پرچم اشتباهی از سوی کمک داور مواجه شده است.

همچنین مس رفسنجان بابت اخراج جلال‌الدین علی‌محمدی هم گله‌مند است و مدعی است اخراج وی در دقیقه ۶۰ با دریافت کارت زرد دوم درست نبوده و وی اصلا خطایی در آن صحنه مرتکب نشده است!

1997