یک طلسم عجیب؛ پیکانِ پنجر!

یک طلسم عجیب؛ پیکانِ پنجر!

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان هر کاری که می‌کند نمی‌تواند مسیر برد را پیدا کند و با سرعت در حال حرکت به قعر جدول است.

به گزارش فوتبالی، جوانترین تیم لیگ برتر و یکی از جوانترین تیم‌های آسیا این روزها حال و روز خوبی ندارد. پیکان نه با خطیبی توانست به جاده موفقیت برسد و نه فعلا با رضا عنایتی مسیرش را پیدا کرده است. تیمی که آنقدر شرایط بدی دارد که حتی ده‌نفره شدن حریف هم کمکی به امتیاز گیری آن‌ها نمی‌کند. بعد از این که تراکتور در همان نیمه اول ده‌نفره شد پیش‌بینی می‌شد که رضا عنایتی بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه دست پر خارج شود اما این اتفاق نیفتاد و آنها بدون زدن گل با نتیجه 2 بر صفر بازنده تبریز را ترک کردند.

این اتفاقی است که در دو دیدار دیگر آنها همه شاهدش بودند. آلومینیوم و سپاهان هم دو تیمی بودند که مقابل پیکان یک بازیکن خود را با دریافت کارت قرمز از دست دادند. در بازی با سپاهان محمد دانشگر لیدر دفاعی زردپوشان در دقیقه 45 اخراج شد و در بازی با آلومینیوم هم در همین دقیقه یعنی 45 مهدی لیموچی از آلومینیوم اخراج شد. 

دیداری که جنجال‌های زیادی داشت و حتی یک گل سالم آلومینیوم هم مردود اعلام شد اما رضا عنایتی در اولین دیدار خود روی نیمکت پیکان نتوانست 3 امتیاز را دشت کند. پیکان فقط یک برد مقابل استقلال خوزستان قعرنشین با صفر برد را ثبت کرده و این روزها حسابی پنچر است.

تیمی که با هیچ اتفاقی نمی‌تواند برنده شود و گویا جوانی بیش از حد کار دست آنها داده است. البته عنایتی با تهدید بازیکنانش بعد از این باخت گفت:« پیراهن تیم پیکان برای برخی بازیکنان گشاد شده است. تغییرات گسترده‌ای را در نیم‌فصل خواهیم داشت و سعی می‌کنیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.» اگر رضا عنایتی نتواند هر چه زودتر راه‌حلی پیدا کند احتمالا باید شاهد سقوط پیکان باشیم و با یکی دیگر از تیم‌های ریشه دار و قدیمی تهرانی هم خداحافظی کنیم.

4326