پیغام عبدی به خمز: مهاجم کاذب را بازی نده!

پیغام عبدی به خمز: مهاجم کاذب را بازی نده!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی عبدی در حضور تعویضی خود با دبل برابر پیکان درخشید.

به گزارش فوتبالی، ترکیب ابتدایی تراکتور برابر پیکان در حالی اعلام شد که پاکو خمز با نیمکت‌نشین کردن مهدی عبدی، از گوستاوو واگنین به عنوان مهاجم نوک استفاده کرد.

این در حالی است که در نشست خبری پیش از بازی این سوال از سرمربی اسپانیایی مطرح شده بود که آیا باتوجه به ضعف تیمش در پست مهاجم هدف، به این موضوع فکر کرده که از سیستم بدون مهاجم یا همان مهاجم کاذب استفاده کند؟

پاکو در پاسخ مدعی شده بود قبل عبدی این کار را کرده و از بازیکنان مختلفی نظیر گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی در حالی که مهاجم نوک نبوده‌اند، بهره برده و حتی بعد از حضور عبدی هم محمد آقاجانپور را که یک مدافع است چند باری به عنوان مهاجم بازی داده و ممکن است دوباره این کار را انجام دهد ولی ترجیح وی داشتن دو مهاجم نوک تخصصی است.

اتفاقی که در بازی با پیکان هم افتاد و مرد اسپانیایی تصمیم گرفت با نیمکت‌نشین کردن مهدی عبدی که در هفته‌های اخیر در گلزنی ناکام بود، هافبک برزیلی را به عنوان مهاجم بازی دهد.

با این وجود گره بازی برای خمز توسط مهاجم مغضوب تی‌تی‌ها باز شد؛ مهاجمی که در بازی گذشته خانگی تراکتور با فولاد توسط هواداران خودی هو می‌شد ولی توانست در بازی دیروز نقش منجی را ایفا کرده و دبل کند تا تراکتور سومین بازی متوالی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.

عبدی که به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل از پرسپولیس به تراکتور پیوسته، تا به الان پنج گل برای پرشورها به ثمر رسانده و دو‌ گل کمتر از آقای گل کنونی لیگ برتر یعنی رضا اسدی دارد. این در حالی است که بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر شهاب زاهدی چهار گله است و نبیل باهویی هم که بعد جدایی عبدی به عنوان مهاجم خارجی جذب تیم گل‌محمدی شده هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند.

در نهایت باید گفت به تور نشاندن این دو گل برای مهاجم قائمشهری بسیار مهم بود؛ دبلی که این پیام واضح را برای پاکو خمز داشت که دیگر از مهاجم کاذب استفاده نکند و البته عبدی نشان داد بازیکن قابلی برای رقابت با خرید احتمالی تراکتور در پست مهاجم در پنجره زمستانی خواهد بود.

1997