پدیده نوریچ مدنظر باشگاه های بزرگ فوتبال انگلیس

پدیده نوریچ مدنظر باشگاه های بزرگ فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نوریچ خود را برای فروش ستاره خود جان رو در ماه آینده آماده می کند.

به گزارش فوتبالی ، نشریه سان فاش کرد که قناری‌ها پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی ولورهمپتون را برای مهاجم خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه آگوست رد کردند. رو ۲۰ ساله در تساوی ۲-۲ روز شنبه مقابل ایپسویچ دو گل به ثمر رساند تا مجموع خود در این فصل را به ۱۱ برساند. این بازیکن انگلیسی با وجود سن کم سومین گلزن برتر مشترک چمپیونشیپ این فصل است. اکنون احتمال دارد باشگاه های بیشتری وارد صحنه رقابت برای جذب او شوند که لیورپول، آرسنال و  استون ویلا دیگر باشگاه های علاقه مند مهاجم نوریچ هستند.

علیرغم دوران سختی که نوریچ تحت هدایت دیوید واگنر داشت، آنها فقط ۵ امتیاز از منطقه بازی های پلی آف فاصله دارند، بنابراین ممکن است فقط در تابستان به پیشنهادات توجه کنند. رو در آکادمی نوریچ درخشید و از ۱۱ سالگی در این باشگاه بوده است.

این بازیکن جوان از زمانی که در ابتدای مسابقات وارد ترکیب تیم شد، به تیم زیر ۲۱ سال انگلیس فراخوانده شد. با این حال او در ماه آگوست در بازی های خود ۵ گل به ثمر رساند و به همین دلیل است که تیم های بزرگ لیگ جزیره با پیشنهاد خود برای جذب او تلاش می کنند. باید دید کدام تیم می تواند با پیشنهاد خود تیم نوریچ را به فروش این بازیکن اغوا کند.

۱۰۰۹