عبدی ترک عادت نکرد؛ پنج دبل در چهار فصل!

عبدی ترک عادت نکرد؛ پنج دبل در چهار فصل!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی عبدی در طی 4 فصل اخیر لیگ برتر موفق به ثبت دبل شده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی که از لیگ برتر نوزدهم به بعد نامش بر سر زبان‌ها افتاد و توانست خودش را در قامت مهاجم پرسپولیس به فوتبال ایران بشناساند، در 4 فصل گذشته حداقل توانسته در هر دوره لیگ برتر یک بار دبل گلزنی در یک مسابقه را از خود برجای بگذارد.

این بازیکن 25 ساله که دیروز فرشته نجات تی‌تی‌ها بود و درحالی که تیمش با اخراج صفا هادی ده نفره شده بود توانست به تنهایی 2 بار دروازه پیکان را باز کند و هشتمین برد فصل تراکتور را به ارمغان بیاورد پیش از این هم با پیراهن پرسپولیس سابقه دبل گلزنی در چهار مسابقه را داشت. 

او برای اولین بار در لیگ نوزدهم که پرسپولیس در پایان همان فصل به چهارمین قهرمانی پیاپی خود رسید در برتری 3 بر یک تیمش مقابل پیکان زننده دو گل قرمزها بود. عبدی در لیگ بیستم هم پایش به دبل گلزنی در یک مسابقه باز شد و در خلال برتری پرگل و 5 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی زننده دو گل تیمش بود.

هرچند که لیگ بیست و یکم فصل خوبی برای پرسپولیس نبود اما مهدی عبدی در همان فصل عملکرد رویایی را از خود برداشت و علاوه بر اینکه در طول فصل موفق به ثمر رساندن 7 گل شد در دو مسابقه هم موفق به ثبت دبل شد؛ در جریان پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی و 3 بر یک در برابر مس رفسنجان عبدی زننده دو گل تیمش بود.

حالا مهدی عبدی با چنین آماری دوباره دیروز در گلزنی دبل کرد تا به نوعی هم ترک عادت نکرده باشد و هم نشان دهد که پرسپولیس در قرض دادن او به تراکتور کمی عجولانه تصمیم گرفت!

9098