نمایش فاجعه‌بار حامد لک؛ صدای هواداران مس درآمد!

نمایش فاجعه‌بار حامد لک؛ صدای هواداران مس درآمد!

پایگاه خبری فوتبالی – مس رفسنجان در روزی که حامد لک عملکرد بسیار ضعیفی داشت با 4 گل به ملوان باخت.

به گزارش فوتبالی، امروز در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر ایران تیم مس رفسنجان در زمین خودش با نتیجه 4 بر یک مغلوب ملوان بندر انزلی شد. این چهارمین شکست متوالی مس در لیگ برتر بود!

مس رفسنجان در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی ندارد. این تیم پس از 3 پیروزی متوالی در هفته‌های ششم، هشتم و نهم مقابل ذوب آهن، پیکان و فولاد در جدول وضعیت بهتری پیدا کرد اما تیره‌روزی‌های تیم مس پس از بازی با فولاد شروع شد.

شاگردان ساکت الهامی در 3 مسابقه گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان امروز مقابل ملوان قرار گرفتند. مسی‌ها به شدت امیدوار بودند با پیروزی مقابل ملوان نوار شکست‌های متوالی‌شان را قطع کنند.

اما اوضاع اصلا مطابق میل مس پیش نرفت و ملوان موفق شد 4 بار دروازه این تیم را باز کند. در روز بدِ مسی‌‌ها، نمایش ضعیف حامد لک دروازه‌بان این تیم هم مزید بر علت شد تا یک شکست باورنکردنی در کارنامه مس ثبت شود.

لک حداقل روی دو گل ملوان مقصر بود. گل‌های دوم و سوم. روی گل دوم شوت اولی که بازیکن ملوان زد آنقدر محکم و دقیق نبود اما لک نتوانست توپ را در آغوش بگیرد و یا به بیرون بزند.

دفع توپ بدِ لک باعث شد توپ دوباره زیر پای بازیکن ملوان بیفتد. لک شوت بعدی را هم به شکل ناقص دفع کرد اما توپ این بار به سمت خط دروازه نزدیک شد و در نهایت با ضربه نوک پای پدرام قاضی پور تبدیل به گل دوم ملوان شد.

اما اوج اشتباهات لک روی گل سوم ملوان رخ داد. مس در ابتدای نیمه دوم موفق شده بود یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما اشتباه مهلک لک کار را برای مس تمام کرد. مدافع راست مس توپ را به سمت عقب و به لک پاس داد اما لک در کنترل ساده توپ اشتباه کرد.

توپ کمی از پای حامد فاصله گرفت. در همین حین، مهاجم ملوان داشت به توپ می‌رسید که لک تصمیم گرفت او را دریبل بزند. اما در این کار ناموفق بود. مهاجم ملوان در آستانه تصاحب توپ بود که لک او را با دست گرفت و داور به سود ملوان اعلام پنالتی کرد.

محمدرضا سلیمانی پشت پنالتی ایستاد و توپ را تبدیل به گل کرد. روی گل چهارم هم لک در یک موقعیت تک به تک نتوانست ضربه پوریا پورعلی را که از گوشه محوطه جریمه زده شده بود مهار کند.

به این ترتیب دروازه‌بان سابق پرسپولیس در یک روز فاجعه‌آمیز 4 گل دریافت کرد و باعث ناراحتی شدید هواداران مس شد. مشخص نیست لک چرا اینقدر افت کرده است. او همان دروازه‌بانی است که با نمایش‌های خوبش نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت اما او مدت‌هاست که از روزهای خوبش فاصله گرفته است. 

1359