عبدی، رکورد خودش را می‌زند؟ بهترین فصل لیگ برتری

عبدی، رکورد خودش را می‌زند؟ بهترین فصل لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- هر گلی که مهدی عبدی بزند یک حسرت را به هواداران پرسپولیس هدیه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، ستاره برد خانگی تراکتور در این هفته کسی جز مهدی عبدی نبود. بازیکنی که از روی نیمکت بلند شد، به زمین رفت و با زدن 2 گل، همه کاره تیمش بود درحالیکه تراکتور تقریبا 40 دقیقه را با 10 نفر بازی کرد.

 خمز که تیمش در دقیقه 49 با اخراج صفا هادی، ده نفره شده بود در دقیقه 67 تصمیم گرفت به مهدی عبدی بازی بدهد. عبدی جانشین واگنین شد که خودش، ستاره این هفته‌های اخیر تراکتور بود. 3 دقیقه بعد از این تعویض، عبدی گل اولش را زد و درست در دقیقه 90، گل دوم را که حکم تیر خلاص را برای پیکان داشت.

  750 دقیقه بازی و زدن 5 گل؛ مهدی عبدی چنین آماری را با پیراهن تراکتور در لیگ برتر ثبت کرده که معدل هر 150 دقیقه یک گل را نشان می‌دهد. او حالا در جدول گلزنان فقط کمتر از شهریار مغانلو و رضا اسدی گل زده است.

عبدی در 4 فصلی که پیراهن پرسپولیس را به تن داشت، 20 گل برای قرمزها زد. بهترین آمار او در لیگ 21 ثبت شد که شماره 16، فصل را با زدن 9 گل به پایان برد. حالا زدن 5 گل در نیم‌فصل، عبدی را امیدوار کرده تا با ادامه این روند، بهترین فصل فوتبالی‌اش را در لیگ برتر رقم بزند.

مهدی عبدی 3 گل در لیگ نوزدهم، 7 گل در لیگ بیستم، 9 گل در لیگ بیست و یکم و فقط یک گل در فصل قبل برای پرسپولیس زد. ولی حالا این فرصت را دارد که رکورد خودش را بشکند. 

بازیکنی که اگر روز خوبش باشد برای ستاره شدن به کمتر از 30 دقیقه زمان نیاز دارد اما دریغ از زمانی که روزهای خوبش نباشد آن وقت مثل سال آخر حضورش در پرسپولیس حتی فرصت‌های پی در پی 90 دقیقه‌ای به او هم تاثیری در گل‌زنی‌اش نخواهد داشت. خمز خوش‌شانس است که شاگرد تنبل یحیی گل‌محمدی فعلا روزهای خوبش را می‌گذراند. 

۴۳۲۶