استقبال بارسلونا از فروش مهاجم برزیلی

استقبال بارسلونا از فروش مهاجم برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا وینگر برزیلی یک سال و نیم پیش از لیدز به بارسلونا پیوست اما به نظر می رسد که مدیران و کادر فنی این تیم اصلا از عملکردش راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در هر بازی تلاش می کند تا نمایش خوبی داشته باشد اما در بازیهای اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و آمار گلها و پاس گلهایش بسیار کمتر از چیزی است که انتظار می رفت.

حالا نشریه اسپورت گزارش داده است که بارسلونا درها را به روی خروج رافینیا باز کرده و از جدایی این بازیکن استقبال می کند. مدیران بارسلونا امیدوار هستند که پیشنهادهای خوبی دریافت کنند تا بتوانند از پول فروش رافینیا برای جذب بازیکنی جدید استفاده کنند. گفته می شود که باشگاه های عربستانی و منچستریونایتد جدی ترین مشتریان رافینیا هستند و بارسلونا نیز از فروش او استقبال کرده است. البته مشکل این جاست که خود رافینیا فعلا تمایلی به جدایی نشان نمی دهد چرا که تصور می کند که در نیوکمپ موفق خواهد شد. 

بارسلونا در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارد. آنها در جدول لالیگا هفت امتیاز از رئال مادرید عقب افتاده اند که اگر ژیرونا امشب برنده شود، اختلافشان را با آنها به 9 امتیاز خواهد رساند و در آن صورت عملا می توان گفت که شانس بسیار ناچیزی برای تکرار قهرمانی در لیگ دارند.

4125