تراکتور 2 - پیکان صفر| مهدی عبدی، ناجی تراکتور ده نفره/ پیکان در جاده تبریز چپ کرد!

تراکتور 2 - پیکان صفر| مهدی عبدی، ناجی تراکتور ده نفره/ پیکان در جاده تبریز چپ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم تراکتور و پیکان با برتری 2 بر صفر سرخپوشان تبریز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، باشگاه تراکتور از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز از تیم پیکان میزبانی کرد.

در نیمه نخست این بازی گلی به ثمر نرسید و بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در دقیقه 49 این دیدار، صفا هادی، بازیکن تراکتور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا شاگردان پاکو خمز 10 نفره به بازی ادامه دهند.

اما با وجود 10 نفره بودن، این تیم تراکتور بود که توانست دروازه پیکان را باز کند و مهدی عبدی که دقیقه 67 به جای گوستاوو به میدان آمده بود، تنها 4 دقیقه پس از حضورش در زمین دروازه حریف را باز کرد تا تراکتور را یک بر صفر جلو بیندازد و به تعویض طلایی خمز بدل شود.

اما این پایان ماجرا نبود و پیش از اینکه بازی به پایان برسد، مهدی عبدی بار دیگر زهر خود را ریخت و در دقیقه 90 موفق شد برای دومین بار برای تیمش گلزنی کند.

بدین ترتیب تراکتور با دبل عبدی پیکان را شکست داد و از این بازی خانگی سربلند بیرون آمد.

هفته سیزدهم لیگ برتر 

تراکتور - پیکان 

دوشنبه 27 آذر ساعت 15

ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی (85- میلاد کر)، سعید کریم‌آذر (67 - محمد نادری)، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (85- آقاجانپور)، گوستاوو واگنین (67 - مهدی عبدی) و امیرحسین حسین‌زاده (62 - مهدی هاشم‌نژاد)

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب پیکان

محمد ناصری، منصور باقری، ایمان اکبری، امیرحسین صدقی، محمدجواد آزاده، غلامرضا ثابت‌ ایمانی، امیر شهیم، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، حامد پاکدل، سامان‌ نریمان‌جهان

سرمربی: رضا عنایتی

شرح گل

تراکتور 1 - پیکان 0 (مهدی عبدی؛ دقیقه 71): ارسال ریکاردو آلوز در دهانه دروازه به مهدی عبدی رسید و او به راحتی دروازه خالی را گشود.

گل اول تراکتور به پیکان

تراکتور 2 - پیکان 0 (مهدی عبدی؛ دقیقه 90): روی اشتباه مدافع پیکان، مهدی عبدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با دریبل دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه حریف کرد.

گل دوم تراکتور به پیکان<br>

اخطار

سعید کریم آذر (31)، صفا هادی (35)، صفا هادی (49)، مهدی حسینی (60)، محمد نادری (68)، ایمان اکبری (90+2)، محمد ناصری (90+5)

اخراج

صفا هادی (49)

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی تراکتور 2 - 0 پیکان

7474