انتقاد هواداران لیورپول به عدم گلزنی داروین نونیز مقابل منچستریونایتد

انتقاد هواداران لیورپول به عدم گلزنی داروین نونیز مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- هوادارن لیورپول از فرصت سوزی داروین نونیز در مقابل منچستریونایتد خشمگین هستند.

به گزارش فوتبالی ، داروین نونیز در دقیقه ۷۵ در شب تساوی بدون گل لیورپول مقابل یونایتد در روز یکشنبه فرصت گلزنی داشت، اما او به جای گلزنی برای درخواست پنالتی از داور مایکل اولیور اقدام کرد. توپ از روی ریباند ضربه مسیر لوئیز دیاز مقابل داروین نونیز بود اما او به جای ضربه زدن به اعتراض پرداخت. نونیز پس از ضربه اول به جای تعقیب برای زدن ریباند توپ به یکباره متوقف شد تا به داور بازی به دلیل خطای احتمالی مدافعان منچستریونایتد بر روی لوئیس دیاز درخواست پنالتی کند.

در پی این صحنه جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول نمی توانست کاری را که نونیز انجام داده بود باور کند. او هنگام اظهار نظر در مورد این مسابقه برای اسکای اسپورت فریاد زد: "نونیز برای چه متوقف شده است؟ او فقط کافی بود بدود و توپ را در دروازه خالی قرار دهد!"  گری نویل هم در این مورد گفت: " نونیز فکر می‌کرد که این صحنه یک پنالتی است، اما من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. فکر می‌کردم آنها عکس العمل او کمی عجیب بود."

پس از این فرصت سوزی هواداران لیورپول از این مسئله ناراحت بودند که نونیز چرا  تصمیم  به اعتراض گرفت. مهاجم اروگوئه‌ای در این فصل در ۱۶ بازی لیگ فقط ۴ گل به ثمر رسانده است و در ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به گلزنی نشده است. این آمار ناامیدکننده باعث شد که تیم یورگن کلوپ جایگاه اول جدول لیگ برتر را به آرسنال تقدیم کند.

۱۰۰۹