حمایت اریک تن هاگ از کاپیتان اسکاتلندی منچستریونایتد مقابل لیورپول

حمایت اریک تن هاگ از کاپیتان اسکاتلندی منچستریونایتد مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی منچستریونایتد علت دادن بازوبند کاپیتانی به اسکات مک تومینی را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی اریک تن هاگ توضیح داد که چرا اسکات مک تومینی منچستریونایتد را برای بازی حساس روز یکشنبه مقابل لیورپول کاپیتانی کرد. با محرومیت کاپیتان اول تیم برونو فرناندز که پنج کارت زرد در این فصل دریافت کرده بود، تن هاگ تصمیم غافلگیرکننده ای گرفت و بازوبند کاپیتانی را به مک تومینی داد. سرمربی یونایتد گزینه های کمی برای کاپیتانی داشت، هری مگوایر به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود و مارکوس راشفورد تنها به دلیل اینکه اخیراً با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، از روی نیمکت آمادگی در نیمه دوم به زمین وارد شد.

تن هاگ در صحبت با Sky Sports  گفت: "من فکر می کنم اسکات یکی از بازیکنان بزرگ منچستریونایتد است. بقیه بازیکنان هم می توانند این مسئله را قبول کنند، و بنابراین می توانند به او اعتماد کنند.‌ من مطمئن هستم که او کاپیتان موفقی خواهد بود و مطمئن هستم که او یک بازیکن بار انرژی است. به خصوص فکر می کنم که ما در بازی به لیورپول به یان روحیه نیاز داشتیم."

مک تومینی اغلب هدفی برای انتقاد از سوی کارشناسان در اولدترافورد بوده اما در حال حاضر او با هفت گل بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل است. این ملی پوش اسکاتلندی در کنار سفیان امرابات و کوبی ماینو در میانه میدان در آنفیلد بازی را آغاز کرد. پس از بازی با لیورپول منچستریونایتد باید برای یک دوره سخت شلوغ که شامل دیدار با وستهام، استون ویلا و ناتینگهام فارست می شود، تلاش کند. انتظار می رود مک تامینی آخر هفته آینده بازوبند کاپیتانی را در استادیوم لندن به برونو فرناندز بازگرداند.

۱۰۰۹