آخرین وضعیت بازیکن لوتون تاون که دچار حمله قلبی شد

آخرین وضعیت بازیکن لوتون تاون که دچار حمله قلبی شد

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت بازیکن لوتون تاون که در بازی لیگ برتر انگلیس مقابل بورنموث دچار حمله قلبی شد کماکان تحت نظر پزشکان است.

به گزارش فوتبالی ، تام لاکیر پس از حمله قلبی در مقابل بورنموث و اعزام به مرکز درمانی چند روزی در بیمارستان باقی می ماند، زیرا کاپیتان لوتون تاون منتظر نتایج آزمایشات پزشکی است. این مدافع ۲۹ ساله در جریان دیدار با بورنموث در لیگ برتر دچار ایست قلبی شد. او هنگام انتقال از استادیوم ویتالیتی به بیمارستان شرایط بهتری داشت.

لوتون تاون در بیانیه رسمی خود به‌روزرسانی جدیدی درباره وضعیت کاپیتان خود ارائه کرده و در این باره گفت: " کاپیتان ما تام لاکیر پس از ایست قلبی که در زمین بورنموث داشت در بیمارستان باقی می‌ماند و ما درک می‌کنیم که هواداران نگران او هستند و این موضوع برای ما هم متقابلاً دارد. علاقه گسترده رسانه ها به وضعیت او نیز بر همه ما روشن است. تام هنوز در حال انجام آزمایشات و اسکن است و قبل از مشخص شدن مراحل بعدی بهبودی، منتظر نتایج دقیق است. ما نمی‌توانیم به ظور کامل توضیحی در مورد وضعیت او ارائه کنیم و از همه رسانه‌ها درخواست می‌کنیم تا در زمان مناسب منتظر انتشار اخبار از طریق کانال‌های رسمی باشگاه باشند. همه ما بهترین ها را برای تام، شریک زندگی اش تیلور و کل خانواده لاکیر می خواهیم و از همه طرفداران می خواهیم که در این زمان سخت به حریم خصوصی او احترام گذاشته شود."

لاکیر قبلاً در جریان بازی نهایی پلی آف قهرمانی لوتون با کاونتری سیتی در ماه می نیز دچار مشکل شده بود. در نتیجه او تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، اما اجازه یافت که حرفه خود را برای لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس از سر بگیرد. لوتون تاون به دنبال این است که هواداران فوتبال را در سراسر جهان در مورد وضعیت لاکیر به‌روز نگه دارد، اما  در حال حاضر در شرایطی نیستند که بتوانند در مورد آینده این ملی‌پوش ولزی خبر دقیقی ارائه دهند.

۱۰۰۹