رونمایی فردیناند از بدترین هم‌تیمی که داشته است

رونمایی فردیناند از بدترین هم‌تیمی که داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند یکی از بهترین مدافعان تاریخ منچستریونایتد به شمار می رود که بخشی از یکی از موفق ترین دوران تاریخ این باشگاه بوده است.

به گزراش فوتبالی، فردیناند در دوازده سال حضور در منچستریونایتد توانست شش لیگ انگلیس، یک چمپیونزلیگ، دو جام اتحادیه و یک جام جهانی باشگاه ها کسب کند. فردیناند بعد از فوتبالش به سراغ تولید محتوا رفت و گاهی با مخاطبانش از طریق یوتیوب صحبت می کند. 

فردیناند اخیرا در پادکست شبکه بی بی سی با اجرای راب بورو، اسطوره راگبی حضور پیدا کرد. فردیناند در پاسخ به این پرسش که بدترین هم تیمی او چه کسی بوده، گفت:"بدترین هم تیمی که داشتم، وین رونی بوده است. این را صادقانه می گویم. البته بحث های من و او فقط درون زمین بودند. این طور نبود که در تمرینات با هم بحث کنیم اما در روز تمرینات خیلی با هم دعوا می کردیم. سر همدیگر داد می زدیم چرا که من انتظار داشتم که او بهتر بازی کند.  می دانستم که چه توانایی هایی دارد و می تواند بهتر شود. انتظار داشتم که موثرتر باشد و بهتر عمل کند. " من انتظار داشتم که وین مثل پل اسکولز پاسهای 30-40 متری بدهد چون توانایی ان را داشت. انتظار داشتم که سالی 30-40 گل بزند چون توانایی آن را داشت." 

رونی و فردیناند در بخشی از بهترین سالهای تاریخ منچستریونایتد نقشی کلیدی داشتند  اما به نظر می رسد که درون زمین چندان با هم دوست نبوده اند!

4125