کنترل رابونایی؛ آچار فرانسه با چهره آلوز سوژه شد! (عکس)

کنترل رابونایی؛ آچار فرانسه با چهره آلوز سوژه شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع راست تی‌تی‌ها سوژه اصلی تمرین تراکتور قبل از بازی با پیکان بوده است.

به گزارش فوتبالی، تمرین آخر تراکتور قبل از تقابل با پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر امروز قبل از شروع نشست خبری پیش از بازی پاکو خمز برگزار شد و قرمزها آخرین دستورات تاکتیکی پیش از تقابل با شاگردان غلامرضا عنایتی را مرور کردند.

اما سوژه اصلی این تمرین که توسط رسانه رسمی باشگاه تراکتور به طور ویژه به آن پرداخته شده، مدافع راست مازنی سرخ‌پوشان است؛ بازیکنی که با کنترل توپ هوایی به سبک رابونایی توجهات را به خود جلب کرده است.

محمد آقاجانپور که این فصل علاوه بر پست دفاع راست که پست تخصصی وی است، در پست‌های متنوعی نظیر دفاع وسط، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک طراح و حتی مهاجم نوک به میدان رفته است؛ در حالی در حال کنترل توپ به سبک رابونایی دیده می‌شود که تغییر چهره این مهاجم هم در مدت اخیر سوژه جالبی بوده است؛ علی‌الخصوص که برخی هواداران تراکتور معتقدند وی با مدل موی جدید خود چهره‌ای نزدیک به ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی پیدا کرده است.

آقاجانپور که جزو بازیکنان مورد علاقه پاکو خمز است، این فصل بسیار گره از کار سرمربی اسپانیایی گشوده و هر جا که پاکو خمز احساس نیاز داشته بازی کرده است؛ از جمله پست مهاجم نوک که پاکو امروز در نشست خبری خود هم به آن اشاره داشت. بازیکنی که اگر کمی خوش‌شانس بود در دقایق کوتاه حضورش به عنوان مهاجم هدف می‌توانست یک گل زده هم داشته باشد.

1997