واکنش جرارد به احتمال جذب مهاجم سابق لیورپول

واکنش جرارد به احتمال جذب مهاجم سابق لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی الاهلی عربستان در ماه اخیر به هیچ وجه نمایش خوبی نداشته است و بحث فروش او در بازار نقل و انتقالات زمستانی داغ است.

به گزارش فوتبالی، استیون جرارد سرمربی الاتفاق به عنوان یک لیورپولی دوآتشه به خوبی فیرمینو را می شناسد و برخی تصور می کنند که شاید الاتفاق به سراغ جذب مهاجم برزیلی  برود. روبرتو در تابستان اخیر با اتمام قراردادش با لیورپول راهی الاهلی شد که در این فصل نتوانسته نمایش جالبی داشته باشد و پس از شروعی خوب، در ماه های اخیر به شدت افت کرده است. جرارد در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پیوستن فیرمینو به الاتفاق گفت:" بابی را به خوبی می شناسم. هوادار دوآتشه او هستم. سالهاست که دنبالش می کنم و در حال حاضر در الاهلی بازی می کند و برایم خیلی سخت است که در موردش صحبت کنم اما عاشق او هستم و از اولین روزی که بازی اش را دیدم، شیفته او شدم. با این وجود با توجه به این که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد، در موردش صحبت نمی کنم."

الاتفاق در حال حاضر در رتبه هشتم لیگ عربستان قرار دارد و فقط 24 امتیاز کسب کرده است. آنها شش برد و شش تساوی داشته اند و در پنج بازی شکست خورده اند. باید دید که جرارد و تیمش در ادامه فصل می توانند نتایج بهتری کسب کنند یا نه.

4125