پاکو خمز؛ مرد یک بام و دو هوا در نقل و انتقالات!

پاکو خمز؛ مرد یک بام و دو هوا در نقل و انتقالات!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور برخلاف صحبت‌های طول فصل خود مدعی شد لیست دادن کار وی نیست!

به گزارش فوتبالی، پاکو خمز را باید یکی از عجیب‌ترین سرمربیان لیگ برتر در پاسخگویی به سوالات نقل و انتقالاتی دانست چرا که وی همواره نشان داده یک سیاست واحد در برابر جذب بازیکنان ندارد و باز هم این موضوع در نشست خبری پیش از بازی برابر پیکان اثبات شد.

در حالی که یکی از چالش‌های خمز یا مدیریت باشگاه تراکتور از ابتدای فصل بر سر جذب بازیکنان جدید بوده و مرد اسپانیایی بارها اعلام کرده برخی نفرات مدنظر وی نبوده‌اند و جذب شده‌اند؛ این‌بار در آستانه شروع پنجره زمستانی نظر خود را ۱۸۰ درجه تغییر داد.

خمز که در مقاطعی از فصل به بازیکنان خود تاخته و حتی مدعی شده بود پیراهن تراکتور برای برخی بازیکنان گشاد است و بازیکن بزرگ باید خود را در زمین مسابقه نشان دهد و اینکه نمی‌تواند مدعی شود صد در صد تیم با نظر وی بسته شده، امروز در پاسخ به ارائه لیست در نیم فصل گفت که این موضوع کار وی نیست!

البته این اولین باری نیست که خمز چنین حرفی می‌زند و وی در اواسط بازی‌ها هم گفته بود جذب بازیکن کار مدیر ورزشی است و او‌ به عنوان سرمربی باید تیم را تمرین دهد. سلسله نظرات یک بام و دو هوا گونه و متناقض که نشان می‌دهد پاکو با خودش هم در این موضوع کنار نیامده و نمی‌داند از مدیریت تیم در جذب بازیکنان چه می‌خواهد.

هر چه هست این پاسخ خمز باعث می‌شود وی دیگر نتواند هنگام نتیجه نگرفتن در ادامه فصل مشکلات را بر گردن جذب بازیکنان بیندازد و به نظر این بار مرد اسپانیایی باید به فکر پاسخی دیگر هنگام نبردن‌ها باشد.

1997