مربی سابق آکادمی رئال مادرید، گزینه هدایت سویا

مربی سابق آکادمی رئال مادرید، گزینه هدایت سویا

پایگاه خبری فوتبالی - سویا تنها نیم ساعت پس از شکست خانگی مقابل ختافه حکم اخراج دیگو آلونسو مربی اروگوئه ای را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، نتایج ضعیف سویا باعث شد تا کاسه صبر مدیران این تیم لبریز شود. در حقیقت سویا که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حتی به لیگ اروپا هم نرسید، در لالیگا به منطقه سقوط نزدیک شده است و آنها چاره ای جز اخراج سرمربی سابق تیم ملی اروگوئه نداشتند.

مدیران سویا حالا روی استخدام مربی جدید تمرکز دارند. آنها در حدود یک سال اخیر، چهار مربی را اخراج کرده اند و حالا به نظر می رسد که به سراغ کیکه سانچز فلورس سرمربی اسبق والنسیا و ختافه رفته اند.دیگر گزینه سویا، خاوی گراسیا سرمربی کنونی باشگاه لیدز است.

سویا در تلاش است تا در ساعات آینده سرمربی جدید خود را مشخص کند. آنها پیش از اتمام سال 2023 دو بازی مقابل گرانادا و اتلتیکو در پیش دارند که به هیچ وجه نمی خواهند که در این دو بازی هم شکست بخورند. شکست مقابل ختافه برای آنها به شدت سنگین بود و باید هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردند. 

دیگو آلونسو با تجربه حضور در تیم ملی اروگوئه به سویا آمد که اولین تجربه اش در فوتبال اروپا فاجعه بار بود و پس از 67 روز اخراج شد.

4125