تراکتور - پیکان؛ روزی که مسعود شجاعی در تبریز سیلی خورد!

تراکتور - پیکان؛ روزی که مسعود شجاعی در تبریز سیلی خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید جنجالی‌ترین بازی تاریخ تراکتور و پیکان روزی باشد که مسعود شجاعی با سیلی یک جیمی جامپ روبه‌رو شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و پیکان در حالی فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف هم خواهند رفت که مصاف تیم کم‌طرفدار تهرانی با تی‌تی‌ها در سال‌های اخیر کم حاشیه نبوده و شاید اوج این حواشی برای روزی باشد که مسعود شجاعی، کاپیتان وقت تیم ملی و تراکتور توسط یک جیمی جامپ در انتهای بازی سیلی خورد!

بازی با پیکان که تحت تاثیر اتفاقات بازی معروف تراکتور با سپیدرود رشت برگزار می‌شد، در نهایت با پیروزی فیروزه‌ای‌پوشان به پایان رسید تا شعارهای حمایتی ابتدای مسابقه جای خود را به شعارهایی نظیر «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» بدهد. در این بین ژرژ لیکنز به دلیل عدم تعویض، آنتونی استوکس به خاطر عدم موفقیت در گلزنی و مسعود شجاعی به دلیل دریبل‌های ناموفق پرتعداد جزو نفراتی بودند که بسیار مورد اعتراض قرار گرفتند.

در حالی که با باخت تراکتور شرایط کمی غیرقابل کنترل شده بود، در لحظه‌ای که شاید کسی نمی‌توانست تصورش را هم بکند؛ یک جیمی جامپ خود را به مسعود شجاعی رساند و در حالی که حاضرین فکر می‌کردند وی می‌خواهد با کاپیتان قرمزها عکس سلفی یادگاری بگیرد، شجاعی را مورد ضرب و شتم قرار داد! در پی این اتفاق اشکان دژاگه به حمایت از دوست خود به درگیری با آن فرد پرداخت که این موضوع آتش حواشی را بیشتر هم کرد.

البته مدیریت مسعود شجاعی پس از این اتفاق هم ستودنی بود چرا که وی لب به شکایت و گله نگشود تا شرایط بدتر نشود. سلسله اتفاقاتی که باعث شده تا بازی تراکتور و پیکان در تبریز جزو پرحاشیه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر دوران تراکتور خصوصی در لیگ برتر باشد.

1997