امیدواری مهاجم لیورپول به تحقیر کردن دوباره منچستریونایتد در آنفیلد

امیدواری مهاجم لیورپول به تحقیر کردن دوباره منچستریونایتد در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - کودی گاکپو امیدوار است که لیورپول بتواند بار دیگر نتیجه 7-0 سال گذشته را در روز یک شنبه مقابل منچستریونایتد تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران، تیم های لیورپول و منچستریونایتد از چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد به مصاف هم می روند. آخرین بازی این دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه عجیب و غریب 7-0 به سود منچستریونایتد خاتمه یافت و در آن بازی، کودی گاکپو توانست 2 گل برای قرمزهای مرسی ساید به ثمر برساند تا آن ها به بزرگ ترین پیروزی تاریخ خود مقابل شیاطین سرخ برسند. 

به نقل از سایت گل، ستاره هلندی در مصاحبه ای با خبرنگاران راجع به بازی فصل قبل گفت: "واقعا بازی فوق العاده ای بود. می دانستیم که باید این بازی را برنده شویم و در نیمه اول، هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما در نیمه دوم کاملاً بر یونایتد چیره شدیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم. من دقیقاً قبل از پایان نیمه اول گل زدم و فکر می کنم 2 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، داروین نونیز گل دوم را زد و سپس دو دقیقه بعد، من دوباره گلزنی کردم. در یک لحظه شما اصلاً به نتیجه فکر نمی کنید و فقط دوست دارید بهترین عملکرد خودتان را به نمایش بگذارید. امیدوارم که در بازی یک شنبه بتوانیم این نتیجه را تکرار کنیم."

4416