اعتراض های فرهاد مجیدی کار دستش داد/ اخراج با کارت قرمز!

اعتراض های فرهاد مجیدی کار دستش داد/ اخراج با کارت قرمز!

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی ایرانی تیم اتحاد کلبای امارات در بازی دیروز تیمش مقابل الوصل توسط داور اخراج شد!

به گزارش فوتبالی، دیروز در یکی از بازی‌های مهم هفته یازدهم لیگ برتر امارات (ادنوک) تیم صدرنشین الوصل مقابل تیم اتحاد کلبا قرار گرفت و به سختی توانست با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

در این بازی گل‌‎های الوصل را نیکولاس خیمنز و لیما در دقایق 31 و 71 زدند. تک گل تیم اتحاد کلبا را هم در دقیقه 80 پس از این که شوت مهدی قایدی توسط دروازه‌بان الوصل برگشت داده شد،توسط گوستاوو به ثمر رسید.

در دقیقه 1+90 هم سالم جواد عاد بازیکن تیم الوصل کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. اما اتفاقات جنجالی بازی پس از سوت پایان مسابقه رخ داد. جایی که فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی الاتحاد و یکی از دستیارانش از داور مسابقه کارت قرمز گرفتند.

ماجرا از این قرار بود که پس از سوت پایان مسابقه، یکی از دستیاران فرهاد مجیدی به وسط زمین رفت تا به داور بگوید که باید وقت اضافه بیشتری در نظر می‌گرفت اما داور به او کارت قرمز نشان داد.

پس از این اتفاق فرهاد هم برای حمایت از دستیارش وارد زمین شد و به سمت داور رفت. فرهاد به تندی به داور اعتراض کرد و داور هم به این مربی کارت قرمز نشان داد. اما اعتراض‌های مجیدی پس از دریافت کارت قرمز هم ادامه داشت.

بالاخره با وساطت مسئولان برگزاری مسابقه مجیدی و دستیارش از داور دور شدند و به رختکن تیم‌شان رفتند. اما داور مسابقه قطعا رفتار مجیدی و دستیارش را گزارش خواهد داد و شاید جریمه فرهاد هم بیش از یک جلسه باشد.

1359