بارسلونا پیش از تساوی امشب چند بازی پیاپی والنسیا را برده بود؟

بارسلونا پیش از تساوی امشب چند بازی پیاپی والنسیا را برده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حالی مقابل والنسیا متوقف شد که این تیم در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای محبوب بارسلونا بود اما تیم ژاوی هرناندز نتوانست این کار را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هفدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و شاگردان ژاوی هرناندز تنها یک امتیاز از این دیدار به دست آوردند.

بارسلونا پیش از تساوی امشب مقابل والنسیا، پنج بازی پیاپی این تیم را شکست داده بود. بارسلونا در پنج بازی پشت سر هم با نتایج سه بر دو، سه بر یک، چهار بر یک، یک بر صفر ( دو بار ) موفق شده بود والنسیا را شکست دهد. اما اکنون با تساوی یک بر یک مقابل این تیم، روند پنج برد پیاپی بارسلونا مقابل والنسیا به پایان رسید.

تیم ژاوی هرناندز در حال حاضر اصلا اوضاع خوبی ندارد و این تیم عملا در بحران است چرا که در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی داشته است و در هفده بازی اخیر خود هم نتوانسته است با اختلاف بیش از یک گل رقبای خود را شکست دهد. مهاجم های بارسلونا دچار ضعف شدیدی شده اند و باید ژاوی بررسی کند که چرا بازیکنانش تا این حد بی انگیزه هستند.

1470