لحظه‌ای که مهاجم مکزیکی اولین کارت قرمز مستقیم عمرش را دریافت کرد(عکس)

لحظه‌ای که مهاجم مکزیکی اولین کارت قرمز مستقیم عمرش را دریافت کرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، فولام و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی نیوکاسل یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی، بازیکن فولام در همان نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد و همین قضیه موجب شد تا بازیکنان نیوکاسل یونایتد راحت تر بتوانند کار خود را انجام بدهند و به پیروزی و گلزنی دست پیدا کنند.

در دقیقه 22 بازی بود که رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی تیم فولام با پرش بلند و برخوردی که با شان لانگستف داشت، موجب شد تا از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم دریافت کند چرا که خیمنز ضربه محکمی با پشت بدن خود به سر بازیکن حریف زد. این کارت قرمز اولین کارت قرمز مستقیم دوران حرفه ای رائول خیمنز بود.

اولین گل نیوکاسل یونایتد در این بازی در دقیقه 57 بازی یعنی در نیمه دوم زده شد. در حقیقت با ده نفره شدن فولام، نیوکاسل یونایتد توانست نقشه های خود را به خوبی در نیمه دوم عملی کند و سه گل به حریف خودش بزند. اکنون نیوکاسل یونایتد در جایگاه ششم جدول است و فولام در جایگاه یازدهم قرار دارد.

1471