وقتی بازیکن بارسلونا اولین هت‌تریک دوران پس از مسی را در مستایا انجام داد

وقتی بازیکن بارسلونا اولین هت‌تریک دوران پس از مسی را در مستایا انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته بیست و پنجم از رقابت های لالیگا در فصل 2021/22 موفق شد در ورزشگاه مستایا با نتیجه 4 بر 1 والنسیا را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در آن بازی پیر امریک اوبامیانگ که تنها به مدت نیم فصل در بارسلونا حضور داشت، هت تریک کرد و موفق شد سه گل از چهار گل بارسا را به ثمر برساند. گل دیگر آبی و اناری پوشان را در آن بازی فرنکی دی یونگ به ثمر رساند.

از زمانی که لیونل مسی بارسلونا را ترک کرد، دیگر بازیکنی نتوانسته بود در بارسلونا هت تریک کند تا این که پیر امریک اوبامیانگ موفق شد سه گل در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا به ثمر برساند و یک هت تریک فراموش نشدنی را از خودش بر جای بگذارد. آخرین هت تریک لیونل مسی در بارسلونا در ماه فوریه سال 2020 مقابل ایبار بود.

اکنون بارسلونا قرار است به مصاف والنسیا برود. در واقع از ساعت 23:30 امشب (شنبه) در این هفته از رقابت های لالیگا، بارسا در ورزشگاه مستایا با والنسیا روبرو خواهد شد و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و آیا بارسلونا می تواند به حدی خوب عمل کند که یکی از بازیکنانش هت تریک کند یا خیر.

1471