عکس؛ دیوارنگاری های دیدنی از مسی و مارادونا در پایتخت آرژانتین

عکس؛ دیوارنگاری های دیدنی از مسی و مارادونا در پایتخت آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - محبوبیت لیونل مسی و دیگو آرماندو مارادونا در کشور آرژانتین بسیار بالا است به طوری که می بینیم در شهر بوینس آیرس یعنی پایتخت کشور آرژانتین، دیوارنگاری هایی ویژه برای لئو مسی و دیگو آرماندو مارادونا انجام شده است.

به گزارش فوتبالی ، دیگو مارادونا در سال 2020 میلادی در سن شصت سالگی درگذشت و کشور آرژانتین در پی درگذشت او عزادار شد. اکنون می بینیم که در شهر بوینس آیرس که پایتخت کشور آرژانتین است، دیوارنگاری های ویژه با یاد و خاطر دیگو مارادونا انجام شده است.

از سوی دیگر لئو مسی هم در کشور آرژانتین بسیار محبوب است. محبوبیت لیونل مسی در آرژانتین پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بسیار بیشتر شد چرا که او آرژانتینی ها را به رویایی که داشتند رساند. مسی با آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا 2021 و فینالیسیما 2022 هم شده است. برای فهمیدن محبوبیت مسی می توان به پایتخت آرژانتین رفت و دیوارنگاری های فوق العاده ای که برای مسی انجام شده است را دید.

تیم ملی آرژانتین قرار است که در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 با کاپیتانی لیونل مسی در تابستان آینده به میدان برود و باید دید که آرژانتینی ها در آن رقابت ها چه نتیجه ای می گیرند.

1471