درخواست یک سال حبس تعلیقی برای سرمربی الدحیل

درخواست یک سال حبس تعلیقی برای سرمربی الدحیل

پایگاه خبری فوتبالی - دادستان ها درخواست یک سال حبس تعلیقی را برای کریستف گالتیه سرمربی سابق پی اس جی و سرمربی کنونی الدحیل به واسطه رفتار نژادپرستانه در دوران حضورش در باشگاه نیس داشته اند.

به گزارش فوتبالی، در جلسه استماع 9 ساعته در روز جمعه، دیمین مارتینلی به عنوان دادستان خواستار ان شد تا کریستف گالتیه گناهکار شناخته شود و به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 45 هزار یورو جریمه محکوم شود. قرار است که پنجشنبه دادگاه در این  باره حکم صادر کند. این دادگاه پس از لو رفتن ایمیل ژولین فورنیه مدیر ورزشی سابق نیس در آوریل 2023 تشکیل شد. 

گالتیه در جلسه دادگاه گفته است:" اگر چنین حرفهایی را بیان می کردم، حرفهایی نژادپرستانه و غیراخلاقی بودند اما من چنین حرفهایی نزدم." اما مارتینلی در جوابش گفته است:" شخصا، فوتبال را در این پرونده قربانی م دانم. بازیکنان اصول فوتبال را تشکیل می دهند و ارزشهای جمهوری فرانسه نیز قربانی شده اند. خواستار ان هستم که کریستف گالتیه  گناهکار شناخته شود."

وکیل گالتیه نیز موکلش را بی گناه دانست و خواستار ارائه شواهد و مدارک بیشتر شد. وی اظهار داشت:" چه مدارکی وجود دارد؟ فورنیه و اطرافیانش مغزشویی کرده اند."

مقامات باشگاه نیس نیز به عنوان شاهد به دادگاه احضار شده بودند و به سوالات نمایندگان دو طرف پاسخ دادند. 

4125