کلوپ با غر زدن‌های خودش شوخی کرد

کلوپ با غر زدن‌های خودش شوخی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، غر زن های خودش را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در سالهای اخیر به خاطر گلایه کردن در مورد مسائل مختلف نظیر آب و هوا، شرایط چمن یا برنامه بازیها مورد  توجه قرار گرفته است. در آستانه بازی حساس لیورپول و منچستریونایتد در لیگ انگلیس، کلوپ در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده، خودش را مسخره کرد!

کلوپ در چالش شبکه اسکای اسپورت حضور پیدا کرد و باید اسم بازیکن مورد نظر این چالش را حدس می زند. در حین ضبط ویدیو زمانی که یکی از بازیکنان نتوانست شوت بزند، مدعی شد که توپ پیش از رسیدن به او جهت گرفته است و نتوانسته ضربه مناسبی بزند. کلوپ نیز به او گفت:" وای خدای من، عاشق این شدم. من کسی هستم که همیشه در مورد چمن و چنین چیزهایی و ساعت 12:30 غر می زنم!"

کلوپ همواره انتقادهای زیادی به برنامه بازیهای لیورپول دارد به خصوص زمانی که تیمش شنبه ظهر بازی داشته باشد. سرمربی لیورپول ماه گذشته به شوخی گفته بود که ساعت 12:30 ظهر ساعت محبوبی برای او برای بازی کردن به شمار می رود. کلوپ گفته بود:" فوق العاده است که در این باره شوخی کنیم. شجاعانه است که در این زمینه شوخی کنیم. ساعت 1 یا 2 بامداد امشب می خوابیم چون باید دو جلسه تمرینی داشته باشیم و بعدش ادامه بدهیم! "

کلوپ در ماه سپتامبر هم گفته بود:" تنها مشکل برای برگزاری بازیهای ظهر این است که زمان برای ریکاوری وجود ندارد. ما پنج وقفه بازیهای ملی تا ماه مارس داریم که بعد از دو تا از آنها ساعت بازی ما را 12:30 ظهر گذاشته اند. اگر در این باره صحبت کنم، همه دوباره به  من حمله می کنند!"

4125