مذاکره هافبک سابق رئال مادرید با پی‌اس‌جی

مذاکره هافبک سابق رئال مادرید با پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - اسپورتز زون گزارش داده است که پی اس جی شرایط خرید کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که کاسمیرو با پی اس جی برای انتقال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در تماس بوده است. در حقیقت جدایی کاسمیرو در زمستان یا تابستان آینده از یونایتد قطعی است که این بازیکن از الهلال عربستان  و یک باشگاه ایتالیایی نیز پیشنهاد دارد.

کاسمیرو در تابستان 2022 با 13+72 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد. کاسمیرو در این مدت عملکرد بدی در یونایتد نداشته اما بحران شیاطین سرخ باعث شده تا آنها به دنبال اعمال تغییرات در ترکیبشان باشند که بدین ترتیب کاسمیرو قربانی خواهد شد.

هافبک برزیلی در سالهای حضورش در رئال مادرید نشان داد که یکی از بهترین هافبک های دنیاست و در یونایتد هم نمایش خوبی داشته است و حضور در پی اس جی به این تیم برای تقویت خط هافبکشان کمک خواهد کرد. پیش از این گفته می شد که رویای او پیوستن به بایرن مونیخ است اما باواریایی ها بعید است که از نظر مالی بتوانند دستمزد بالای این بازیکن را بپردازند چرا که آنها با خرید کین، سرمایه گذاری بالایی داشته اند و خیلی سخت است که یک خرید گرانقیمت و پردرآمد دیگر هم داشته باشند.

4125