عکس؛ مدافع بارسلونا و تمرین کردن با ماسکی متفاوت

عکس؛ مدافع بارسلونا و تمرین کردن با ماسکی متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مشکل مصدومیت رونالد آرائوخو از ناحیه فک هنوز برطرف نشده است و این بازیکن همچنان در صورت خود احساس ناراحتی می کند.

به گزارش فوتبالی ، رونالد آرائوخو در بازی بارسلونا مقابل ژیرونا با یک ماسک ویژه حاضر شده بود. البته این مدافع اروگوئه ای در همان اوایل بازی بارسلونا مقابل ژیرونا ماسک خود را در آورد چرا که این ماسک قدری او را اذیت می کرد.

اکنون رونالد آرائوخو در تمرینات بارسلونا پیش از بازی مقابل والنسیا با یک ماسک ویژه حاضر شده است. این ماسک با ماسکی که آرائوخو در بازی بارسا مقابل ژیرونا مورد استفاده قرار داد متفاوت است چرا که آرائوخو در آن بازی از ماسکی استفاده کرده بود که کل صورت او را می پوشاند اما اکنون از ماسکی استفاده کرده است که جلوی صورتش باز است و فقط ناحیه فک و اطراف صورت او را پوشانده است. به نظر می رسد که رونالد آرائوخو با این ماسک راحت تر است و نیازی به در آوردن آن نخواهد داشت.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بارسلونا در بازی مقابل والنسیا به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که تیم ژاوی هرناندز در این روز ها در بحران است و در دو بازی اخیر خود باخته است.

1470