قهرمان آسیا حریف منچسترسیتی در جام باشگاه‌های جهان شد

قهرمان آسیا حریف منچسترسیتی در جام باشگاه‌های جهان شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت های جام باشگاه های جهان، اوراوا ردز به مصاف تیم لئون رفت و در نهایت در این بازی اوراوا ردز موفق شد با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان شود.

به گزارش فوتبالی ، تیم اوراوا ردز که یک تیم ژاپنی است، قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دوره گذشته است و به همین دلیل اکنون در رقابت های جام باشگاه های جهان حضور دارد. این تیم توانست تیم مکزیکی لئون را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شکست دهد و اکنون در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف منچسترسیتی برود.

منچستر سیتی در فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید و اکنون شاگردان پپ گواردیولا به دنبال قهرمانی در جام باشگاه های جهان هستند و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم اوراوا ردز بروند و اولین دیدار خود را در این رقابت ها برگزار کنند.

تک گل اوراوا ردز را مقابل تیم لئون، الکس شالک در دقیقه 78 به ثمر رساند. لئونی ها در دقیقه 84 با اخراج ویلیام تسیلو ده نفره شدند و دیگر نتوانستند نتیجه بازی را برگردانند و از دور رقابت ها حذف شدند.

1470