امیررضا معصومی: امیدوارم با شکست زارع به المپیک برسم

امیررضا معصومی: امیدوارم با شکست زارع به المپیک برسم

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد قهرمانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم این پیروزی‌ها را در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس مقابل زارع تکرار کنم.

به گزارش فوتبالی، امیررضا معصومی پس از برتری قاطع ۶ بر صفر مقابل سیدمهدی هاشمی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، گفت: با کشتی‌گیر پهلوانی به نام هاشمی روبرو شدم که یکی از بهترین‌های ایران است اما لطف خدا شامل حال من شد و توانستم با برتری مقابل حریف خود به عنوان قهرمانی برسم. 

دارنده مدال های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان ادامه داد: امیدوارم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک پاریس نیز به این پیروزی ها ادامه بدهم و برابر امیرحسین زارع قهرمان بزرگ جهان هم موفق شوم. 

وی درباره جو سنگین سالن مسابقات، خاطرنشان کرد: فضای سالن سید رسول حسینی ساری عالی بود، من همیشه گفته‌ام این قدر که در مازندران راحت هستیم در خانه خودمان راحت نیستیم، مردم مازندران دوست داشتنی هستند و اگر در فینال رقیبم را تشویق کردند به خاطر این بود که با همشهری آنها مسابقه داشتم و باید این کار را می‌کردند. 

2636