لیست بارسلونا مقابل والنسیا با حضور ستاره جدید 17 ساله

لیست بارسلونا مقابل والنسیا با حضور ستاره جدید 17 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فردا شب (شنبه 25 آذر ماه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت شاگردان ژاوی هرناندز چه عملکردی در این هفته از رقابت های لالیگا خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز لیست بارسلونا را برای بازی مقابل والنسیا مشخص کرده است. در این لیست بارسلونا، مارک گویو، بازیکن جوان بارسلونا که به تازگی تبدیل به یک ستاره در جمع آبی و اناری ها شده است هم حضور دارد. مارک گویو در بازی بارسا مقابل آنتورپ خوش درخشید و یک گل هم به ثمر رساند و اکنون ژاوی او را در لیست تیمش برای بازی مقابل والنسیا قرار داده است و باید دید که در ترکیب نهایی بارسا مقابل والنسیا هم قرار می گیرد یا خیر.

گاوی، مارک آندره تراشتگن، اینیگو مارتینز و مارکوس آلونسو همچنان مصدوم هستند و غایبان این لیست 23 نفره بارسلونا برای بازی مقابل والنسیا به شمار می روند.

لیست بارسا برای بازی مقابل والنسیا به این شرح است: کانسلو، بالده، آرائوخو، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، ایناکی پنیا، رافینیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، اوریول رومئو، سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ، گوندوغان، کنده، آسترالاگا، لامینه یامال، کاسادو، کوچن، فرمین، کوبارسی، مارک گویو، فورت.

1471