انتقاد تند اسطوره فرانسوی از امباپه؛ فقط به فکر خودش است!

انتقاد تند اسطوره فرانسوی از امباپه؛ فقط به فکر خودش است!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در بازی آخر خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروسیا دورتموند رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و پی اس جی با یک امتیازی که از این بازی به دست آورد، به عنوان تیم دوم توانست راهی دور حذفی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کیلیان امباپه عملکرد چندان جالبی نداشت و یک موقعیت ایده آل گلزنی را هم در همان اوایل بازی از دست داد. کریستف دوگاری، بازیکن فرانسوی که در جام جهانی 1998، به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد، انتقاد های تندی را علیه امباپه به خاطر عملکردش در بازی مقابل دورتموند مطرح کرد.

دوگاری درباره امباپه به RMC Sport گفت:" من او را به خاطر رفتاری که دارد سرزنش می کنم. فقط آمار فردی برای او مهم است. وقتی که تیم به او نیاز دارد باید مثل یک رهبر عمل کند و تبدیل به یک الگو برای تیم شود اما او این گونه نیست. امباپه در کار های دفاعی هیچ مسئولیتی را حس نمی کند و کمکی به تیم نمی کند. برای مثال زیدان را در نظر بگیرید که رهبر تیم بود و وقتی تیم به او نیاز داشت در کار های دفاعی هم تلاش زیادی می کرد. امباپه یک بازیکن فردگرا است اما زیدان یک بازیکن جمعی بود. امباپه مقابل دورتموند حتی مدافع هایی مثل هوملس و سوله را هم تحت فشار قرار نداد و من از عملکرد او ناامید شدم."

1471