میلان به دنبال جذب بازیکن بارسلونا که یک دقیقه هم در لیگ برتر انگلیس بازی نکرد

میلان به دنبال جذب بازیکن بارسلونا که یک دقیقه هم در لیگ برتر انگلیس بازی نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا که اکنون به طور قرضی در تیم استون ویلا در فوتبال انگلیس حضور دارد، در این فصل از رقابت ها اصلا اوضاع خوبی نداشته است و فرصت زیادی برای بازی کردن در جمع شاگردان اونای امری به دست نیاورده است.

به گزارش فوتبالی ، لنگله در حال حاضر 28 سال سن دارد، او در تابستان قبلی به طور قرضی راهی استون ویلا شد چرا که در بارسلونا فرصتی برای بازی کردن به دست نمی آورد و به این ترتیب به استون ویلا فرستاده شد تا بتواند بازی کند اما اوضاع برای او در تیم اونای امری هم خوب پیش نرفته است.

کلمنت لنگله در این فصل از رقابت ها در استون ویلا حتی یک دقیقه هم در لیگ برتر انگلیس بازی نکرده است. او تنها 450 دقیقه در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفته است.

به گفته فابریزیو رومانو، اکنون میلان مشتری لنگله در ژانویه است. روسونری ها می خواهند کلمنت لنگله را در زمستان جذب کنند و شرایط او را از بارسلونا خواسته اند.

آبی و اناری ها تمایلی به نگه داشتن این مدافع فرانسوی ندارند و پس از این که لنگله به بارسلونا برگشت، او را به تیم دیگری خواهند فروخت که به نظر می رسد در حال حاضر میلان مشتری این بازیکن است.

1471